Skylink info Skylink radí Nefungují vám programy nebo máte jiný problém? Rádi vám poradíme. Tentokrát bych rád zodpověděl častý dotaz našich zákazníků, který však není technický, ale týká se způsobu úhrady služeb satelitní televize Skylink. Konkrétně, jak hradit služby Skylinku prostřednictvím platební metody SIPO nebo Inkaso z účtu v případě, kdy zákazník používá více dekódovacích karet Skylink? Úhrady služeb satelitní televize Skylink prostřednictvím platební metody SIPO nebo Inkaso z účtu jsou zákazníky Skylinku používány velmi často a jejich navedení není obecně nijak složité. Problém však nastává v situaci, kdy zákazník Skylinku vlastní dvě nebo více dekódovacích karet. V tom případě je podstatné, na kolika zákaznických účtech Skylinku jsou tyto karty vedeny. Pokud jsou totiž vedeny na více zákaznických účtech, nedokáže Česká Pošta (v případě SIPO), resp. konkrétní Banka (v případě Inkasa z účtu) sloučit více předpisů jednotlivých karet v jeden platební předpis pro jednoho zákazníka. Jediným možným a zároveň vítaným řešením je požádat Zákaznický servis Skylinku o sloučení zákaznických účtů. Toto lze provést nejlépe prostřednictvím jednoho z kontaktních formulářů, které jsou k dispozici na www.skylink.cz, popřípadě zavoláním na telefonní číslo Zákaznického servisu Skylink – 595 694 310. Váš rádce Petr Pokud máte nějaké dotazy související se službami Skylinku, zašlete nám je a my Vám při nejbližší příležitosti odpovíme. Poslat dotaz