Několik slov na úvod… Je nám líto, všichni naši operátoři, jsou právě zaneprázdnění řešením požadavků zákazníků, kteří se dovolali před vámi. Vyčkejte na spojení.“ Toto milé oznámení střídané v pravidlených intervalech písní Lady Carneval jsem jednou, chycen ve smyčce vzteku a bezmoci, poslouchal nepřetržitě osm a půl hodiny. Snažil jsem se dovolat kabelovému operátorovi, abych se dozvěděl, kdy si zase zasloužíme zprovoznění vypadlého internetu. Osm a půl hodiny mě Karel Gott přesvědčoval, že ví, jak se ruší žal, ó má lady Carneval, šalalalala, šalalalala, šalalalala-li, než se ve sluchátku ozvala osoba, která se představila jako Jana. Jana po několika minutách můj problém delegovala na Simonu, Simona na Mirka. Ani Mirek se nenechal vyvést z rovnováhy mou sžíravou ironií a s klidem elektronkového automatu se rozhodl, stejně jako jeho kolegové, zchladit mě na úvod kontrolou čísla smlouvy, fakturační adresy a čísla telefonu z kterého volám. Nakonec jsem musel hádat své křestní jméno! Poté, co jsem byl počtvrté uspěšně „ztotožněn“, Mirek konstatoval, že nemá hlášenu žádnou poruchu a tudíž s tím nemůže nic dělat. „Já ji hlásím, do pytle!,“ zařval jsem. Duchaplný Mirek mínil, že je to celé divné a proto o všem uvědomí Petra, který mi jistě jednou zavolá. Navzdory mým zoufalým protestům Mirek telefon položil a Petr nikdy nezavolal. Když se mi podařilo po několika minutách dostat tep opět pod kontrolu a znovu zaostřit na lejstro operátora s instrukcemi, kam volat v případě poruchy, všiml jsem si pod číslem zákaznické linky drobné poznámky, že volání je zpoplatněno částkou 3,20 za minutu hovoru, šalalalala, šalalala-li! Od té doby nevolám. Poměry se, jak jsem slyšel, zlepšily, leckdo nedá na novou generaci asistentů v call-centrech dopustit, někteří tam dokonce volají denně a dokázali s Janou, Simonou a Mirkem navázat bližší vztahy, možná si posílají i pohlednice k Vánocům, ale já to už riskovat nebudu. Kdybych někdy potřeboval asistenci Skylinku, zkusím nejdřív chat, o kterém se více dozvíte zde. Když už nic, nepotkám se tam s Lady C. „ 1. 2. 3. Za všechny, kdo magazín připravují, přeje příjemnou zábavu, Ivo Kaleta Skylink TV, č. 12/2016 čtrnáctidenní lifestylový časopis s TV programem pro předplatitele programů Skylink. Magazín je neprodejný a je ve své tištěné podobě pravidelně zasílán předplatitelům balíčků Komplet, Multi HD, HD Plus a Kombi, nepravidelně pak i ostatním uživatelům Skylinku. Šéfredaktor: David Shorf Inzertní oddělení: inzerce@tvskylink.cz Artdirector: Ivo Kaleta Fotografie: ProfiMedia, Fotolia, iStock a archiv redakce Programový průvodce: zajišťuje Press Data, s.r.o. Adresa redakce: Graphic House s.r.o., Sadová 2733/4, 702 00 Ostrava Mail: redakce@tvskylink.cz Užití či rozšiřování jakékoliv části magazínu, případně rozšiřování magazínu samotného, podléhá svolení vydavatele (Graphic House s.r.o.). Magazín je dostupný v App Store, v Google Play a pro uživatele PC a Mac prostřednictvím čtečky WebView.