Skylink / informuje Nevolejte, chatujte! Stejně jako s vaší bankou, pojišťovnou, mobilním operátorem či kteroukoliv jinou společností, tak i se satelitní televizí Skylink potřebujete čas od času komunikovat, něco zjistit, ověřit či vyřešit. skylink doporučuje nový chat V tom případě se přirozeně sháníte po telefonním čísle a snažíte se do Skylinku dovolat. Na druhé straně telefonní linky se vám vždy ozve některý z operátorů našeho Zákaznického servisu a vyřídí s vámi vše, co potřebujete. A my doufáme, že k vaší spokojenosti. Možná ale nevíte, že existují i jiné možnosti komunikace, a že se tedy nemusíte spoléhat jen na telefonní linku. Naši operátoři jsou připraveni řešit vaše dotazy také prostřednictvím CHATU. Je to moderní, rychlý způsob, při kterém máte celý průběh komunikace stále před očima a nic vás nestojí. Jak na to? Jednoduše! Stačí mít jen počítač s připojením k internetu a už nepotřebujete nic dalšího. Vlastně jen znát adresu našeho webu www.skylink.cz . Na hlavní stránce nebo v Centru podpory v pravém dolním rohu vaši obrazovky byste měli vidět červenobílou ikonu chatu . Záměrně píši „měli byste vidět“, protože tato ikona je viditelná jen v případě, kdy jsou naši operátoři připraveni. Neuvidíte ji tedy mimo pracovní dobu Zákaznického servisu. Jednoduše kliknete na ikonu chatu a ihned se vám zobrazí okno pro komunikaci s operátorem, kde můžete začít psát. Nejpozději do pár minut vám operátor odpoví a můžete spolu začít vyřizovat váš dotaz. A to je vše. Takto „chatovat“ můžete dle vaší potřeby prakticky bez omezení. Doufáme, že se vám toto doporučení bude hodit a přispěje vám k bezproblémovému používání satelitní televize Skylink. PR Skylink.